ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА БІБЛІОТЕКА МИРГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Календар
«  Березень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Вітаю Вас, Гість · RSS 25.04.2024, 07:04

Головна » 2020 » Березень » 19 » Дрес – код сучасної ділової людини
15:51
Дрес – код сучасної ділової людини
 
 
 
Друзі, погодьтеся, в сучасному світі дуже велика конкуренція. І зайняти гідне місце під сонцем - зовсім непросто. Що для цього потрібно? «Ну, по - перше, треба бути освіченим»,  - скажете ви. Так, ви маєте рацію, проте, освіта - не дає гарантії чудового місця на ієрархічних сходах. Тут, напевно, важливо сукупність декількох складових. І ось про деякі пазли, з яких складається ця сама успішність та своєрідний дрес – код сучасного ділового українця, ви дізнаєтесь з книжок  про які піде розповідь нижче ... До речі, всі ці книги можна прочитати в читальній залі Миргородської центральної районної бібліотеки.
 
В книзі американського бізнес - консультанту і письменника Джима Коллінза «Від хорошого до величного» автор відповідає на питання «Чому одні компанії прориваються, а інші  ні?». Які якості характеру притаманні керівникам таких компаній, які люди повинні працювати в успішних фірмах? Цитую Колінза – «Керівники величних компаній не вирішували наперед, куди прямуватиме автобус, щоб потім набрати в нього пасажирів. Ні, вони спочатку набирали в автобус потрібних людей (І висаджували непотрібних), а потім вирішували куди прямувати. По суті вони говорили: «Послухайте, я не знаю , куди нам треба їхати. Проте одне я знаю точно: якщо ми візьмемо в автобус потрібних людей, і вони будуть на своїх місцях а тих , хто нам не підходить, висадимо, то обов’язково зрозуміємо, до якого чудового місця нам слід рухатися». Таким чином, все дуже просто, читаєш книгу і постигаєш принципи успішності.
 
 
Коллінз, Д.  Від хорошого до величного. Чому одні компанії прориваються, а інші – ні / Джім Колінз ; пер. з англ. О.Савчин . – К. : Наш формат, 2017. – 368 с.
 
 А як треба виховувати потрібних людей, і самому бути потрібним – про це в
світовому бестселері теоретика урбаністики, професора Торонтського університету Річарда Флоріда «Homo creativus». Основна ідея цієї книги – що двигун успішності -  це креативність, нестандартні підходи до вирішення проблемної ситуацій. Зараз в суспільстві формується своєрідний клас креативних людей, який має достатньо влади, таланту й чисельності, аби відіграти значну роль у перетворенні нашого світу. Від цього класу залежатиме організація робочих місць, економічна ситуація і навіть розбудова міст. Як виховувати , підтримувати, плекати креативність – про це  ви дізнаєтесь прочитавши цей бестселер!
Флоріда, Р. Homo creativus. Як новий клас завойовує світ  /Річард Флоріда ; пер. з англ. М.Яковлев. – К.: Наш формат , 2018. – 432 с.
 
                
 Таким чином, щоб бути успішним необхідно нестандартно мислити, мати креативну команду… Але це не все… Потрібно постійно розвиватися. А що як не читання сприяє розвитку людини? Не вистачає на це часу? Тоді треба ознайомитися з книгою експерта швидкого читання Пітера Кампа «Прорив у швидкості читання» .
 
 
До речі, американський президент Теодор Рузвельт устигав «ковтнути» книжку перед сніданком. А інвестор Ворен Баффет прочитує по 500 сторінок щодня.  Ви теж так зможете, якщо візьмете за зброю методику Кампа, яку він широко розкриває в своєї книзі.
Камп, П. Прорив у швидкості читання. Книжка за день – це реальність / Пітер Камп ; пер. з англ.. В. Глінка. – К. : Наш формат,  2019. – 336 с. 
 
Зі швидким читанням розібралися, - ідемо далі…Щоб людині бути успішною треба добре володіти мовою. В Україні питання культури української мови стоїть дуже гостро. Книга відомого українського мовознавця Олександра Пономаріва «Українське слово для всіх і для кожного» навчає правильному мовленню – наголосам, фонетиці й вимові, лексиці, фразеології, синтаксису. Все показується на прикладах. Дуже зрозуміло і дохідливо!
 
Пономарів, О.  Українське слово для всіх і для кожного / Олександр Пономарів . – К. : Либідь, - 2017. – 360 с.
 
Отже, ми вже навчилися культурі мовлення і треба попрацювати над  створенням іміджу культурно розвинутої людини, яка добре розбирається в літературі. В цьому вам допоможе книга Ганни Улюри, яка має назву «365. Книжка на кожен день, щоб справляти враження культурної людини». Навіть якщо ми оволодіємо мистецтвом скоро читання, життя все одно не вистачить, щоби прочитати все, що слід прочитати одній освіченій людині. Альтернативою стане всього одна ця книга, прочитавши яку ви будете мати уяву про 365 шедеврів світової літератури. Зможете влучно підтримати бесіду, і залишити про себе дуже приємне враження. Ось таки невеличкі хитрощі…
 
 
 
Улюра, Г. 365. Книжка на кожен день, щоб справляти враження культурної людини / Ганна Улюра. – К . : ArtHuss, 2018. – 480 с.
 
 
Креативно мислити, швидко читати, правильно розмовляти і розбиратися в літературі можна тільки при наявності добре розвинутого мозку. Що потрібно їсти, щоб мозки працювали, як це  - харчуватися розумно? Відповіді на ці питання  знайдете в книзі професорки неврології Ліси Москоні «Їжа для мозку». Авторка стверджує, що робота нашого мозку залежить саме від їжі, і навчає своїх читачів принципам розумного харчування.
Москоні, Л. Їжа для мозку. Наука розумного харчування / Ліса Москоні ; пер. з англ. В. Глінка. – К . : Наш формат, 2019. – 336 с.
 
 
 
 
 
Отже, друзі,  дрес  - код сучасної ділової людини включає  - вміння креативно мислити і обирати собі відповідну команду однодумців;  вміти швидко читати та гарно володіти мовою, розбиратися в літературі, правильно кормити свій мозок і мати навички здорового харчування .
 
І, головне, бути читачем Миргородської центральної районної бібліотеки!!!
 
Маргарита Каймакова. провідний бібліограф ЦРБ.
Переглядів: 249 | Додав: bibliomirg
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz